16 de octubre de 2018

/ Un total de 80 empreses i autònoms amplien el seus coneixements de màrqueting digital

Un total de 80 empreses i autònoms han participat enguany en els seminaris de màrqueting digital de Baix Ebre Avant, que ha clausurat aquest dilluns la directora de l' Institut Internacional d'investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3isic), Montserrat Peñarroya.

L'experta de màrqueting digital ha impartit davant de mig centenar de persones, a l'auditori del Viver d'Empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles, una masterclass sobre les últimes novetats i noves tendències a internet.

Aquest any els seminaris han tractat sobre el treball col·laboratiu a través de les eines al núvol que milloren la productivitat; la gestió correcta de la base de clients per fer un millor seguiment de gestions i engegar accions de promoció i fidelització; el posicionament a internet; o com crear butlletins i newsletters mitjançant les noves eines d’email màrqueting.

Aquests seminaris de professionalització, organitzats pel Consell Comarcal del Baix Ebre a través del projecte Baix Ebre Avant, han tingut com a objectiu transmetre a empreses i autònoms els coneixements necessaris perquè puguin crear una adequada estratègia de màrqueting online i tenir un lloc web competitiu i ben posicionat.

La presidenta del Consell Comarcal del Baix Ebre, Sandra Zaragoza, ha presidit l'acte de clausura dels seminaris i ha lliurat els diplomes acreditatius a tots els participants. La presidenta comarcal ha agraït a tots els participants l'interès mostrat per fer més competitives les seves empreses en l'entorn digital i online.

Aquesta acció ha estat subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i cofinançada pel Ministerio de Empleo y Seguridad Social-Servei Públic d’Ocupació Estatal.