11 de novembre de 2019

/ Finalitza el cicle de seminaris de màrqueting digital de Baix Ebre Avant amb més d’un centenar de participants

Un total de 116 persones han participat enguany en el cicle de seminaris de màrqueting digital que organitza el Consell Comarcal del Baix Ebre a través del projecte Baix Ebre Avant. En total, s’han impartit 56 hores de classe distribuïdes en set seminaris independents, el darrer dels quals va tenir lloc ahir a la tarda a càrrec de Montserrat Peñarroya, directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement, que ha exposat els últims canvis en màrqueting, disseny web, Google i les tendències actuals en l’entorn d’Internet.
L’oferta formativa, que està plenament consolidada, respon a les necessitats manifestades per les empreses i autònoms. “L’elevada participació d’empreses i autònoms en aquests seminaris demostra que les temàtiques que s’han abordat són del seu interès i, sens dubte, ajudaran el teixit empresarial a ser més competitiu en l’entorn digital, milloraran la gestió de les seues empreses i la seua productivitat”, va manifestar el president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura, que juntament amb el vicepresident del Consell, Ivan Garcia i el president de Baix Ebre Innova, Josep Antoni Navarro, van fer el lliurament de diplomes als participants en els seminaris que s’han dut a terme al Viver d’Empreses de Camarles.
El posicionament a internet, la gestió de la base de dades dels clients, la creació d’un web, el màrqueting turístic, les xarxes socials per a destinacions turístiques o la gestió de conflictes a les xarxes socials són alguns dels temes que s’han abordat en el cicle de seminaris que van iniciar-se al mes de juny. Una programació que s’ha fet per minimitzar les dificultats que tenen les empreses en la promoció i comunicació dels seus productes, la cerca de nous canals de comercialització, la seua visibilitat a la xarxa o el màrqueting aplicat a les noves tecnologies. Enguany, com a novetat s’han realitzat uns seminaris específics per al sector turístic, un d’introducció al màrqueting i l’altre dedicat a la gestió de la imatge de la destinació turística a Facebook i Instagram.
Finalment, el cicle de seminaris de màrqueting digital ha estat subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) en el marc dels programes de suport al desenvolupament local. A més de Montserrat Peñarroya les sessions formatives han estat impartides per Helena Casas i Alba Espejo.

[caption id="attachment_1229" align="alignleft" width="1024"] oznorHB[/caption]